Služby call centra nejsou jen o telefonování, co ještě nabízí?

Když se řekne call centrum, většina lidí si představí tým telefonistů, kteří obvolávají databázi telefonních kontaktů a nabízí nějaký produkt či službu. Ale nemusí to být úplně správná představa. Dobré call centrum totiž umí nejen smysluplně pracovat se zákazníky, ale poskytuje i další služby, které usnadňují chod firmy.

Telemarketing

Telemarketing jistě patří ke stěžejním službám call centra. Rozlišuje se aktivní a pasivní telemarketing. Aktivní telemarketing pomáhá získávat nové zákazníky, šikovní, proškolení operátoři také aktivně nabízí produkty či služby firmy, call centrum pomáhá se stanovením strategie prodeje. K aktivnímu telemarketingu také patří předkontaktování zákazníků, seznámení je s vaší firmou a dojednání souhlasu s dalším kontaktováním s nabídkou. Call centrum vám také v rámci aktivního telemarketingu navolá a sjedná schůzky s klienty.

V případě pasivního telemarketingu se jedná hlavně o služby informační linky pro zákazníky, linky zákaznické podpory, jedná se tedy o servis informačních služeb pro zákazníky. V rámci služeb zákazníkům, tedy zákaznické péče jde především o vyřizování a zodpovídání dotazů zákazníků, také žádostí i stížností. Infolinky v call centru zase zajišťují potřebné informace o produktech nebo službách firmy pro zákazníky. Objednávkové linky zase pomáhají zákazníkům s objednávkou přes telefon.

Administrativa a backoffice

Ke službám call centra může patřit také administrativa a služby virtuální či online asistentky. Pokud si chcete usnadnit práci spojenou s administrativou, například fakturací, můžete tuto činnost outsourcovat, stejně tak, pokud potřebujete jen občas výpomoc asistentky, můžete si kdykoliv flexibilně najmout online asistentku. Služby call centra tak pomáhají jak s péčí o zákazníky, tak i s chodem firmy.

Další služby call centra Axxel

Kompletní pomoc firmám patří k náplni call centra Axxel. Pomůže vám zajistit zákazníky, odlehčí vám s administrativou, pokud potřebujete expedovat zboží, můžete využít také služeb skladování, kompletace a expedici k zákazníkovi. Další významnou službou je retail management, který vám pomůže s efektivním nastavením řízení prodejny a zvýšením výkonnosti a prodeje. Má-li vaše firma více než 25 zaměstnanců, můžete využít další služby call centra Axxel, kterou je náhradní plnění, tedy možnost zaměstnávání OZP.

Seznamte se s call centrem Axxel, zjistíte, že to není jen call centrum, ale skvělý pomocník ve více směrech pro vaši firmu.