Je velice pravděpodobné, že o čárových kódech už jste určitě někde slyšeli, ale víte vlastně, co konkrétně čárový kód je a jaká je jeho využitelnost? Čárový kód je symbol, který pouze čtečka čárových kódu nebo mobilní aplikace dokáže přečíst. Díky tomuto konkrétnímu kódu dokážeme vyčíst přesné informace o daném produktu. Čárový ve své podstatě propojuje samotný produkt s informacemi o produktu, které se nachází v databázi.
Kde se čárové kódy využívají?
Už víte, co to vlastně ten samotný čárový kód je, ale kde se vlastně tento typ kódu používá a využiji ho třeba v mé vlastní firmě? Konkrétně čárové kódy se v naprosté většině využívají u pokladen v maloobchodech. Všichni zajisté známe situaci, kdy zákazník přijde s nákupem k pokladně a prodavačka za kasou zboží skenuje. Prodavačce se díky čárovému kódu, který je na daném zboží, zobrazí všechny dostupné informace o konkrétním produktu včetně ceny.
Výhody pro majitele
Zaujal vás systém čárových kódů a začínáte uvažovat o jejich zařazení do své firmy, ale zajímá vás ještě, jaké výhody tyto čárové kódy přinesou vám jako majiteli? Může být velice obtížné zorientovat se ve veškerém vašem sortimentu a s tím vám zaručeně pomohou čárové kódy. Ty vás totiž po jejich naskenování upozorní například na nízký stav zásob.
Využijte služeb odborné firmy na čárové kódy s mezinárodním členstvím, společnost Barcodes.cz. Mějte tak jistotu kvalitních čárových kódů.